Thursday, June 24, 2010

new things, finally sewed - új dolgok, végre varrtam

i finally got to the point to finish some things i started some time ago. i sewed, knotted and made some really cute things. here they are:

végre eljutottam odáig hogy befejezzem a régóta elkezdett munkákat. varrtam, csomóztam és készítettem pár nagyon aranyos cuccot. itt is vannak:

patchwork cube drawstring bag (japanese handbag). thank you mai for the tutorial.
kocka húzózsinóros táska (japán kézitáska). köszönet mainak az útmutatóért.






shingen bukuro bag (japanese handbag)
shingen bukuro táska (japán kézitáska)






summer scarf
nyári sál


chinese knot dragonfies, i made a few, the smaller ones are ideal for jewlery, medals, broch, or can be used as a strap, or keyholders.
kínai csomó szitakötő, csináltam egy párat, a kissebbek ideálisak ékszernek, medálok, kitűzők, vagy mobildísz, kulcstartó is lehet belőlük.








kanzashi flower
kanzashi virág


wire bracelet
drót karkötő


minimalist necklace, love simplicity.
minimalista nyaklánc, szeressük az egyszerű dolgokat is.


jewlery bag
ékszer táska

No comments:

Post a Comment