Tuesday, November 16, 2010

my first try of air dry clay - az első próbám a levegőn száradó agyaggal

well, i must say, air dry clay is hard to handle, it's much harder than polymer clay. at first i did not know what to make out of it, but i did whant to try it anyway.
here is the result of my work:


nos, azt el kell mondjam, hogy a levegőn száradó agyagot nehéz kezelni, sokkal nehezebb mint a kisüthető gyurmát. az elején még nem tudtam mit is akarok készíteni belőle, de mindenképpen ki akartam próbálni.
itt van a próbálkozásom gyümölcse:


these ones were made with cookie cutters, and then i painted them. it's almost xmas, so they make nice decorations.
ezeket sütiszelővel készítettem, majd kifestettem őket. itt van a kapuban a karácsony és ezek majd jó kis díszek lesznek.


my original idea was to make flowers or butterflies out of it:
az eredeti ötletem az volt hogy virágokat és lepkéket készítek belőle:



this one was supposed to be an egg, but i made a strawberry out of it.
ez tojásnak készült, de epret csináltam belőle.

No comments:

Post a Comment