Wednesday, July 20, 2011

new pendants - új medálok

so, i made some new jewlery, and new desings in pendants as well.

tehát, készítettem pár új ékszert és új dizájnban medálokat is.


silver fountain - ezüst szökőkút

i had some lefover of the silver chain that i used on the 3 way bracelet, so i figured out what to do of it. everything gets used up!
volt némi maradékom az ezüst láncból amit a 3 way karkötőnél használtam, tehát kitaláltam mit csináljak belőle. mindent fel kell használni!

seashell - kagyló

some years ago i dived in the sea and found some shells and stuff, so now i figured i could do something with them.
pár évvel ezelött búvárkodtam a tengerben és találtam pár kagylót és egyéb dolgot, szóval most arra gondoltam kezdhetnék velük valamit.

wirehearts - drótszívek




wire coiled pendant 


bottle jewlery - üvegcsés ékszerek:

beach in a bottle - tengerpart az üvegben


candy bottle - cukorka üveg


origami bottle - origami üveg


gold bottle - arany üveg


alice in wonderland bottle - alíz csodaországban üveg


true blood bottle - true blood üveg

No comments:

Post a Comment