Monday, February 27, 2012

easy jewlery 2 - könnyű ékszerek 2

i was searching around at home and found some of my bigger buttons when the idea hit me. i already made complicated jewlery from buttons, but never anything simple or easy. thus i used some lefovers and made a very simple bracelet. while i was in the city shopping i came across a toystore and found some figure rubberbands. they were funny and cute when i came up with a new use for them.


miközben otthon kutattam, találtam párat a nagyobb gombjaimból és rájöttem valamire. már készítettem komplikált ékszereket gombokból, de soha semmi egyszerűt vagy könnyűt. ezért felhasználtam némi maradékot és készítettem egy nagyon egyszerű karkötőt. mikor a városban vásároltam, elmentem egy játékbolt mellett ahol találtam ilyen figura gumiszallagokat. annyira viccesek és aranyosak voltak hogy kitaláltam számukra egy új funkciót.


rubberband jewlery - gumiszallag ékszerek

button bracelet - gomb karkötő

No comments:

Post a Comment