Sunday, March 25, 2012

design jewlery - dizájn ékszerek

i made some jewlery designs, that i saw some places, and added some of my own ideas too. some ideas are from a book that i saw, and some are from cut out and keep, or i saw them in a window. i changed a few things about them tho. i know i make a lot of jewlery nowdays, but it's easier to make jewlery and other things use up more time.


készítettem pár ékszer dizájnt, amit pár helyen láttam, és hozzáadtam a saját ötleteimet is. pár ötlet egy könyvből van amit láttam, és pár a cut out and keep-ről, vagy csak egy ablakban láttam. bár pár dolgot változtattam mindegyiken. tudom hogy mostanában sok ékszert készítek, de egyszerűbb ékszert készíteni és más több időt vesz el.


necklaces - nyakláncok:
"perched harmonies"
original comes from Anthropologie.
az eredeti Anthropologie-től jön.

spring glow - tavaszi ragyogás

raining cloud - esőfelhő
this was inspired by the passionflower company.
ezt a passionflower company ihlette.

thimble flower - gyűszű+virág

cutting the line - vágás a vonal mentén
can you see the scissors? this neclace just suits me. i saw something like this on facebook.
látjátok az ollót? ez a nyaklánc illik hozzám. valami hasonlót láttam a facebookon.

green crimping

3 lined color beads

bracelets - karkötők:
wire spiralcircles

angelheart - angyalszív

spin and twist - csavarás


grand ruby - nagy rubint

i made the bead from polymer clay to fit the bracelet. color idea came from my mom.
a gyöngyöt kisüthető gyúrmából készítettem, hogy passzoljon a karkötőpánthoz. a színötlet anyámé.

pendants - medálok:

color circles - színes karikák


chained




reverse

1001 nights - 1001 éjszaka

hot air balloon - hőlégballon

starry gem
 square-green
i used up some leftovers.
felhasználtam pár maradédot.

tűbefűző
i broke this one, so i thought i'll make use of it as a pendant.
ez eltőrt, így gondoltam hasznosítom medálként.

wood-lace heart - fa-csipke szív

brooches - brossok:
owl - bagoly

rings - gyűrűk:
blue flower boquet - kék virág csokor

glitterheart - glitterszív

earrings - fülbevalók:
red star - piros csillag
these stars come from a xmas ribbon that i used in december. i still had some of it left, so i thought why not make earrings out of the stars?
ezek a csillagok egy karácsonyi szallagról valók. volt még belőle, így arra gondoltam, miért ne csináljak a csillagokból fülbevalót?

No comments:

Post a Comment