Sunday, November 11, 2012

sweet boxes - édes dobozok

and i made boxes again! i had a dozen of ideas after i made the heart boxes, and i also found some really interesting ones, so i had to make boxes again.

és már megint dobozokat készítettem! egy csomó ötletem volt miután elkészítettem a szív dobozokat, és találtam pár nagyon érdekes dobozt is, tehát muszáj volt megint dobozokat csinálnom.


cupcake box - muffin doboz

cake slice box - tortaszelet doboz

3d fairy box - 3d tündér doboz


3d sweet bird box - 3d édes madárka doboz

peacock sticker box - páva matrica doboz
i found this transparent plastic box and i already had the peacock stickers, so i thought they would make a good macth.
találtam ezt az átlátszó műanyag dobozt és már megvoltak a páva matricák, szóval úgy gondoltam összeillenek.

zipper box - cipzár doboz

No comments:

Post a Comment