Wednesday, April 3, 2013

felt jewlery - filc ékszerek

there are a bunch of ways to make jewlery out of felt fabric. what got my attention the most, are the felt beads, of which one alone is very decorative, and 3 is enough to make a neclace. i however wanted to keep it simple, so i came up with my own ideas of how to use them. by the way, when i say felt beads, i mean beads made from felt by me.

jópár módja van annak hogyan készítsünk ékszert filc anyagból. ami a leginkább felkeltette az érdeklődésemet, azok a filc gyöngyök, amiből már egy darab elég dekoratív, és 3 már elég egy nyaklánchoz. én azonban egyszerűbbre törekedtem és kitaláltam hogyan is használjam őket. mellesleg, mikor azt mondom filc gyöngyök, akkor úgy értem gyöngyök filcből amiket én készítettem.


felt beads - filc gyöngyök

i can just attach a chain, and tada, it a neclace or bracelet.
csak hozzá kell tegyek egy láncot és kész is a nyaklánc vagy karkötő.


big felt beads - nagy filc gyöngyök

these ones have a large hole in them, and no wire, so i can put them on simple chain and they act like pendants.
ezekben egy nagy lyuk van, és nem drót, ezért csak felteszem egy egyszerű láncra és máris medálként viselkednek.


round pendants - kerek medálok


simple felt pendants - egyszerű filc medálok


No comments:

Post a Comment