Sunday, November 10, 2013

creative workshops - kreatív workshopok

i was at the fareast festival and took part in various creatíve workshops where i made a bunch of things. 
here they are:

voltam a távolkelet fesztiválon és részt vettem számos kreatív workshopban, amiken egy csomó mindent készítettem. itt vannak:

felting: felted flower - nemezelés: nemezelt virág

felting: felted bracelet - nemezelés: nemezelt karkötő

felting: felted xmas tree shaped ornate - nemezelés: nemezelt karácsonyfa formájú dísz

korean lotus knot pendant and brarelet - koreai lótusz csomó medál és karkötő

chinese snake knot: bracelets - kínai kígyó csomó: karkötők

rope-making: bracelets - kötélverés: karkötők

braiding with 5 strands: bracelets - fonás 5 szállal: karkötő

(sewn) beaded ring - (varrot) gyöngyfűzött gyűrű

korean papered tray - koreai papírozott tálca

korean bride paper doll - koreai menyasszony papír baba

cornhusk doll - kukoricacsuhé baba

2 comments:

  1. Szia, megkérdezhetem, hogy hol találtál ilyen fonalat, amiből a koreai lótusz csomót készítetted??? Én csak Koreában láttam, de sajnos nem vettem :( . Örülnék, hogyha Magyarországon is lehetne kapni.

    ReplyDelete
  2. szia! sajnos nem segíthetek ebben az ügyben, mivel mi is csak ott kaptuk a rendezvényen a workshopon. a koreai kulturális központ csomózó workshopjain lehet hozzájutni, de ők is csak koreából rendelik. viszont a szaténszálak(kínai karkötők) is alkalmasak a csomózáshoz, vagy más kiegészítőkhöz. vékonyabban csak olyan van ami már nem csúszik eléggé, pl. viaszos vászonszálak, de én már abból is csináltam szitakötő csomót, szóval bevállhat. csak ki kell próbálni mi mire alkalmas. van olyan vékonyabb paracord, vagy ahoz hasonló nem nylon fonal, az hasonlít még ehez a koreai fonalhoz, de vastagabb.

    ReplyDelete