Thursday, December 19, 2013

xmas/fabric works - karácsony/textilmunkák

it feels like i haven't sewed for such a long time ago, tho i did. i wanted to sew a few things that i saw and liked, there are even projects that i did halfway and forgot about them. so i thouht it's time to do this. and so:

úgy érzem mintha olyan rég nem varrtam volna, pedig igen. volt pár dolog amit megakartam varrni abból amit láttam és ami tetszett, még olyan projekteket is találtam amiket félig elkészítettem korábban majd elfelejtettem. ezért úgy gondoltam, ideje megcsinálni. és hát:


golden apple - arany alma

felt xmas tree - filc karácsonyfa

little house - kis házikó

fabric angel - textil angyal


felt angel - filc angyal

fabric heart - textil szív

fabric star - textil csillag

winter sock - téli zokni

felt xmas tree ornate - filc karácsonyfa dísz

lace tea filter - csipke teafilter

No comments:

Post a Comment