Sunday, October 31, 2010

things i made for halloween - amit halloweenre csináltam

hi guys! it's halloween and i made some stuff for the feeling of it. truth is, that halloween in hungary is not that party like thing like in the usa, but that feeling is starting to get pretty famus here too. jack o lanterns are everywhere and people dress in as well for a party, tho kids don't go from house to house to get candy, (i like that by the way) or at least i didn't heat about that so far. no. halloween is about the loved ones whom we lost, and usually we go to visit them in the cemetery. anyway, here is my try to create the feeling of halloween:

hali srácok! itt a nyakunkon a halloween és csináltam is fár cuccot a feeling kedvéért. az igazság az hogy mindszentek/halottaknapja magyarországon nem olyan bulizós mint az usában, de kezd egyre népszerűbb lenni az ottani módi. faragott töklámpások vannak elég sok helyen és az emberek is beöltöznek a buli kedvéért, de a gyerekek nem mennek házról házra édességek kunyizni (ami nekem nagyon tetszik mellesleg), legalábbis még nem hallottam róla. nem, a halloween inkább az elvesztett szeretteinkről szól és általában ilyenkor meglátogatjuk őket a temetőben.
akárhogyis, itt van pár dolog amit a feeling elérése érdekében készítettem:


some fimo stuffs - pár kisüthető gyúrmás cucc

my mom loves this one, i call it the cemetary scene, and you can see a rip, a ghost, a skull, a black cat, a witch and some pumpkins on it.
anyukám imádja ezt a darabot, én temető jelenetnek hívom, és egy sírkő, egy szellem, egy koponya, egy fekete macska, egy boszi és pár tök látható rajta.

black cat, witch and ghosts - fekete macska, boszi és szellemek

and for desserts: jack o lantern, pumpkin and chocolate flavored cupcake and lolly, pumpkin and ghost shaped lollypop 
és egy kis édesség: töklámpás, tök és csoki ízű muffin és nyalóka, tök és szellem formájú nyalóka


jack o lantern and ghost plush - töklámpás és szellem plüss


the decorations at home
 - az otthoni dekoráció


the cake i made - a torta amit csináltam


No comments:

Post a Comment