Monday, January 24, 2011

beadmania 2 - gyöngymánia 2

in this post, i will show you the beaded things i made with nylon thread.

ebben a bejegyzésben a damilos gyöngymunkáimat mutatom be.


cherry - cseresznye


watermelon - görögdinnye


puffy heart - dundi szív



fuurin(japanese windbell) - fuurin(japán szélcsengő)

ok, this was my idea, and i came up with it on my own. i never saw anything like this anywere.
ok, ez az én ötletem volt, és én találtam ki saját magamtól. soha nem láttam hasonlót.

bell - csengettyű


xmas tree - karácsonyfa

i made this a bit slimmer and taller, and used different colors, blue and purple.
ezt kicsit soványabbra és magasabbra csináltam és más színeket használtam, kéket és lilát.

normal tree - normál fa

originally this was a mushroom, but i made a tree out of it.
eredetileg ez egy gomba volt, de inkább fát csináltam belőle.

panda


penguin - pingvin


little chick - kis csibe


doggie head - kutyus fej 


bunny - nyuszi


snowman - hóember

i'm not sure if i invented this pattern or not, but i came up with it on my own and did not see any pic on this eighter.
nem vagyok biztos benne hogy én találtam-e fel ezt vagy sem, de én találtam ki magamtól és nem is láttam képet róla sehol.

octopus - polip


i came up with this one, and i did never see anything like this anywere.
ezt én találtam ki, és sehol nem láttam hasonlót.

retro bag - retro táska


soccer ball - foci labda



jewlery - ékszerek

crystal ball(beaded bead ball) - kristály labda(gyögyfűzött gyöngy labda)




rectangular beaded bead - négszögű gyöngyfűzött gyöngy






clover pedant - négylevelű lóhere medál

this one was actually a ring, but i made a pedant out of it, and added a flower-stalk.
valójában ez egy gyűrű volt, de medált csináltam belőle és adtam hozzá egy szárt.

circle pedant - karika medál


4leaf ring - 4 leveles gyűrű


xmas ring - karácsonyi gyűrű

No comments:

Post a Comment