Sunday, January 23, 2011

beadmania - gyöngymánia

so, this month was a bit, well, the half of the month went by with me being sick, and i didn't have the drive to sew or skulp or to fold, so all i did was beading. tho i say beading, i mean i used beads to make all kinds of different things with all kinds of different methods. and now, i'm still fired up to do more, so there will probably be another beadmania post soon. but for now, i just want to show you the stuff i made. i will seperate the wire and thread ones in 2 posts. this one will be the wire bead creations post.

tehát, ez a hónap egy kicsit, hát, a hónap feléig beteg voltam, és nem nagyon volt kedvem varrni, formázni, vagy hajtogatni, tehát csak gyöngyözgettem. bár azt mondom hogy gyöngyözgettem, úgy értem hogy mindenféle gyöngykreációkat készítettem mindenféle technikával. és még mindig ég bennem a vágy hogy több félét készítsek, szóval valószínűleg lesz mégegy gyöngymánia bejegyzés hamarosan. de most, csak be akarom mutatni mit is készítettem. különválasztom a drótos és a damilos műveket két külön bejegyzésre. ez lesz a drótos gyögymunkák bejegyzés.


beaded flowers - gyöngyvirágok

the bluebonnet - búzavirág



krókusz




beaded bug - gyöngybogár


beaded fish - gyöngyhal



beaded lizard - gyöngygyík


this one could be a crock. 
ez lehetne egy krokodil is.

No comments:

Post a Comment