Sunday, January 22, 2012

how to...pop tab pendant - hogyan készül...nyitó medál

aluminium pop cans, like beer and soft drinks have these pop tabs, and you can make pretty things from them. i saw different pendants, bracelets and even purses made from them. well, i had to make my own things from them too. by the way, i don't drink beer or wine or anyting like the stuff i was telling you about, so all the materials i used are from family members and friends. lucky for me, i have friends at a caffe. 
in this tutorial i will show you how you can connect the pop tabs to make a flower like pendant.

az alumínium nyitós dobozok, mint a sör és az üditőitaloknál nyitókkal rendelkeznek, és ezekből szép dolgokat lehet készíteni. több különböző medált, karkötőt és még pénztárcát is láttam amik belőlük készültek. nos, nekem is el kellett készítenem a saját dolgaimat belőlük. mellesleg, én nem iszom sört vagy bort vagy olyasmit amiről már beszéltem, tehát minden alapanyag amit használtam családtagoktól és barátoktól származik. szerencsémre vannak barátaim egy kávézóban is.
ebben az útmutatóban bemutatom hogyan lehet a nyitókat összefűzni, hogy egy virág szerű medált kapjunk.


there are all kinds of poptabs in different color or shape.
sokféle nyitó van különböző színben és formában.
i used 6 poptabs and a piece of cord.
6 nyitót és egy kis zsineget használtam.







No comments:

Post a Comment