Monday, December 17, 2012

xmas/basket making - karácsony/kosárfonás

i also made some basket thingys for xmas.

pár kosárfonott izét is készítettem.



xmas tree - karácsonyfa
i saw this at a shop, and i wanted to make my own. so i bought the material for it and made it from my head.
láttam egy ilyet egy boltban, és megakartam csinálni a sajátomat. ezért megvettem az alapanyagot hozzá és megcsináltam fejből.

star wreath - csillag koszorú

i made this first, it was easy.
ezt készítettem elsőként, könnyű volt.

xmas bell - karácsonyi harang
this one was the hardest to make, i had to remake it 2 times, because the material broke at the start point.
ez volt a legnehezebb, 2-szer kellett újracsináljam mert az anyag eltört a kezdőpontnál.

bird and flower wreath - madaras és virágos koszorú
after making the xmas tree, i had a lot of material left, and i always wanted to make a wreath like this one.
a karácsonyfa elkészítése után sok anyag maradt meg, és mindig is akartam egy ilyen koszorút csinálni.

baket - kosár
i made this from the leftovers with my own design.
ezt a maradékból készítettem saját dizájn alapján.

No comments:

Post a Comment