Wednesday, March 17, 2010

something from the past - valami a múltból

ok, so i made a few things before xmas. i didn't know how to sew at that time, honestly, i still don't know, but i'm trying my best. anyhow, i always have had many hobbies, mostly collecting things, because i like to own things, yeah, i'm so material, but then before xmas i just wanted to make somethig with my own hands.
well, i made some presents for my friends. so what can someone who never really had confidence make anyway? 


ok, szóval csináltam pár dolgot karácsony elött. akkor még nem tudtam varrni, bár még most sem állítom hogy tudok, de azért próbálkozom. akárhogy is mindig is sok hobbim volt, főleg tárgyak gyűjtése, igen, ennyire materiális vagyok, de karácsony elött csak csinálni akartam valamit sajátkezűleg.
nos, készítettem pár ajándékot a barátoknak. és vajon mit tud készíteni az akinek soha nem volt önbizalma ezen a téren?


silk angel
i made a very simple angel from silk fabric and wires.

egy egyszerű angyal selyemből és drótból.


good luck trees
easy to make if you have wires and patience. i made one for my mom too, after she saw the ones i made for my friends she wanted one in blue and green as a color mix, so the one on the right is hers.

szerencsefát könnyő készíteni ha van drótod és türelmed. anyámnak is csináltam egyet, miután meglátta azokat amiket a barátaimnak készítettem. valami kéket, zöldet szeretett volna, a jobb oldali az övé.


i made a few more things for them, but i don't have a picture of those.
még csináltam pár dolgot nekik, de nincs képem róla.

however, i made this box as a test try, oh i love boxes.
de van egy doboz amit próbaként készítetem, ja, szeretem a dobozokat.


and i also tried some tricks of how to use wires.
és kitaláltam mit lehetne még csinálni a drótból.

how do you like my bracelets?
hogy tetszenek a karkötők?








then i used the leftover fabric for some ideas i had at the moment.
majd felhasználtam a maradék anyagot az akkori ötleteim alapján.

No comments:

Post a Comment