Saturday, April 9, 2011

jewlery marathon 1. (neclaces) - ékszer maraton 1. (nyakláncok)

yes! it's marathon time, and it's jewlery this time. i must say, i did some really cool stuff. the thing is, i made too many to just put it in one post, so why not make sections of it? neclaces, bracelets, pendants, brosh, etc. now, question is, which should i put up first?

igen! maraton idő van, és ezúttal ékszer maratonról van szó. meg kell mondjam, tényleg klassz cuccokat készítettem. az a helyzet, hogy túl sokat, így nem is férne bele egy bejegyzésbe, tehát miért is ne csináljak külön szekciókat? nyakláncok, karkötők, medálok, brossok, stb. most már csak az a kérdés, hogy melyikkel kezdjem?

neclaces - nyakláncok

yoyo

made from yoyo flowers. i love how this came out.
yoyo virágokból csináltam. elégedett vagyok az eredménnyel.

bib

this is a neclace i made from flat roses.
ezt a nyakláncot flat(lapos) rózsákból csináltam.

fireworks - tüzijáték


this is my moms favorite.
ez anyám kedvence.

and one more - és mégegy


i made this one bigger.
ezt nagyobbra csináltam.

curtain - függöny


coral

this was an old idea of mine, but i was lazy to make it, tho it's super easy to make. i named it coral, cos it kinda reminded me of one in the original idea. the original idea was to make it more thick, but that would have been too much wire.
ez egy régi ötletem volt, de túl lusta voltam elkészíteni, bár elég könnyű. azért neveztem el coral-nak, mert az eredeti ötletben egy korallra emlékeztetett. az eredeti ötletben vastagabb lett volna, de az túl sok drótot vett volna igénybe.

star - csillag


zipper(flower) - cipzár(virág)


and one more(%) és mégegy(%) 

No comments:

Post a Comment