Thursday, April 14, 2011

jewlery marathon 4. (rings) - ékszer maraton 4. (gyűrűk)

next up are the rings. to tell you the truth i don't really wear any rings, not because i don't like them, but because they hinder me in almost everything. but these ring patterns looked so cool, and i liked the idea to make them. who would have thought a few years ago, when i bought a bead ring, that i will be able to make my own someday. it's highly possible that i will update this post as well with new pics, cos i had some more ideas at mind.

következnek a gyűrűk. az igazat megvallva nem nagyon hordok gyűrűket, nem azért mert nem szeretem őket, hanem mert zavarnak szinte mindenben. de ezeknek a gyűrűknek a mintái klasszak voltak és jó volt megcsinálni őket. ki gondolta volna évekkel ezelött, mikor vettem egy gyöngy gyűrűt, hogy egy nap elkészíthetem majd a sajátjaimat. szinte biztosan frissíteni fogom ezt a bejegyzést új képekkel, mivel lett még pár ötletem.

rings - gyűrűk


2 toned - kétszintes

this is my favorite pattern.
ez a kedvenc mintám.

double flower - duplavirág



red and black crystal web - vörös és fekete kristály háló

i figured this one out by looking at a pic of a ring.
egy gyűrű képének nézegetéséből találtam ki.

pearl - gyöngy


purple and green - lila ls zöld


saphire blue - zafír kék


pearl and green - gyöngy és zöld

i came up with this, the color choise was not easy. i love it's simplicity.
erre én jöttem rá, a színek kiválasztása nem volt könnyű. imádom az egyszerűségét.

semi precious stone - féldrágaköves 


gold and brown - arany és barna


silver and grey - ezüst és szürke


wire, huge bead - drót, nagy gyöngy


thin wire - vékony drót


wire button - drót és gombos



yoyo


felt flower - filc virágos


felt button - filc gombos



funny flower - vicces virág

No comments:

Post a Comment