Sunday, April 10, 2011

jewlery marathon 2. (bracelets) - ékszer maraton 2. (karkötők)

ok, next in the line are the bracelets. i love bracelets, and this time i made really nice ones that i fell in love with. i made so many that it will take some time to upload them all, so sorry, but i think i will be able to show them all in about 2 days. oh yeah, check out the neclaces again, i updated it a bit.
anyway here they are:


ok, a következők a sorban a karkötők. imádom a karkötőket, és ez úttal elég klasszakat készítettem amikbe bele is szerettem. annyit csináltam hogy eltelik egy kis időbe amíg feltöltöm mindet, tehát bocsi, de remélem 2 nap múlva már fent lesz az összes. oh igen, csekkoljátok le a nyakláncokat még egyszer, mert frissítettem kicsit.
na akkor a lényeg:


bracelets - karkötők

swarovski (zig zag) - swarovski (cikk cakk)



fours - négyek



golden - arany


this i made as a mistake. i wanted a base for the fours, but forgot that i only needed 1 line, and made 2. but it looks good anyway.
ezt véletlenűl csináltam. a négyesnek készítettem alapot, de elfelejtettem, hogy csak 1 sor kell és kettőt csináltam. de azért jól néz ki.

green and pearl - zöld és gyöngy


wirebead drótgyöngy


this is my favorite, i love how it came out. i handmade the wirebeads, and fell in love with them.
ez a kedvencem, imádom amilyen lett. kézileg készítettem a drótgyöngyöket, és beléjük is szerettem.

wire spin


this is my second favorite and i made this first in line of the silver wire bracelets. the thing i love about it is that the beads that follow eachother don't follow the same wireline, so the next bead will always end up on a different wire then the one before.
ez a második kedvencem és az első amit az ezüstdrót karkötő sorozatban készítettem. amit nagyon szeretek benne az az, hogy a az egymást követő gyöngyök sosem ugyanazon a dróton haladnak, tehát a következő gyöngy mindig egy másik dróton köt ki mint az előző.

wire coil - drótcsavar

this is a fun to make bracelet. the beads run on a wire inside a coiled wire.
ez egy vicces karkötő. a gyöngyök egy drótcsavaron belül futnak egy másik dróton.

coil wrapped - drótcsavarba burkolt


wired drótozott


simply elegant - egyszerű elegancia

this is a basic bracelet, one you can see in jewlery stores. the fun thing is, it's simple and not so time consuming.
ez egy alapkarkötő, olyan amit egy ékszerboltban is lehet kapni. az a vicces hogy nem nehéz elkészíteni és nem kerül sok időbe.

zig zag - cikk cakk

a very simple bracelet. it looks good on the wrist.
egy nagyon egyszerű karkötő. jól néz ki a csuklón.

line twist


basicly i made this with only use of wire, beads and a magnet clasp. i saw a bracelet somewhat like this once in a shop, and thouth: "i could make that". and i did. it's a bit bended and twisted.
gyakorlatilag csak drót, gyöngy és egy mágneskapocs felhasználával készítettem. egyszer láttam valami hasonlót egy boltban és azt gondoltam: "ezt megtudnám csinálni". és meg is csináltam. egy kicsit meg van hajlítva és keresztezve.

basic blue alap kék 


basic purple - alap lila

so basic i don't even know what to tell about it.
annyira alap, hogy nem is tudom mit mondhatnék róla.

basic rainbow - alap szívárvány


button - gomb

well, it's simple and basic. tho tiresome.
nos, egyszerű és alap. bár fárasztó.

thin wire - vékony drót


i'm sure you know, but i made this whole thing. after i decided the shape, i used my round nose pliers, and then made a simple clasp. the idea was to make a simple, cute, and thin bracelet.
biztosan tudjátok, de az egészet én készítettem. miután eldöntöttem a formát, kúpos fogót használtam, és aztán készítettem egy egyszerű kapcsot is. az volt az ötlet, hogy készítsek egy egyszerű, aranyos és vékony karkötőt.

yoyo

i love this one. it was interesting to make.
szeretem ezt. érdekes volt elkészíteni.

hemp macramé


ribboned - szallagos

No comments:

Post a Comment