Thursday, December 2, 2010

m.r. : beadcraft - gyöngyművek

december mass releasehi everyone, it's december, the last month of the year, and also the month of xmas. for this month i will have lots of things to show you, my handmade stuff and some tutorials and tipps for xmas. i love xmas, the feeling of it. so if you see the following title: m.r. then that is the sign of the mass release, and the name of the work will follow it. just so you know, i tried to make things in categories of materials. so you will see plushes, wirework, paperwork and so on.as the name tells, these are beaded things. a new craft for me, but i love it.

decemberi tömeg bejegyzés
hello mindenki, december van, az év utolsó hónapja és karácsony hónapja. ebben a hónapban sok mindent fogok majd mutatni nektek, kézzel készített cuccokat és pár útmutatót és tippet karácsonyra. én imádom a karácsonyt, a hangulatát. tehát ha a címben ezt látjátok: m.r. akkor az a tömeg bejegyzés jele és a tartalom címe fogja követni. hogy értsétek, tömegbejegyzés, mivel minden eddiginél több variácciót készítettem, és az alapanyagok, ill a késztárgyak nevén fogom azonosítani a cuccokat. tehát látni fogtok plüssöket, drótmunkát, papírmunkát és így tovább.
ahogy a neve is mutatja, gyögyfűzésról van szó. új terület számomra de nagyon szeretem.

xmas wreath - karácsonyi koszorú


xmas tree - karácsonyfa


snowflake - hópihe


star - csillag


bag (well it could be a xmas bag, but it's so big i call it a shopping bag)
táska (nos lehetne karácsonyi táska, de olyan nagy hogy én inkább bevásárló táskának hívom)


little bag with a heart - kis táska kis szívvel


i made this for my mom, she wanted it with a purple heartanyukámnak készítettem ezt itt, szeretett volna egy lila szíveset


purple bag - lila táska


blue-white bag - kék-fehér táska


strawberry - eper


butterfly - lepke


dragonfly - szitakötő

belive it or not, i did not get this from any tutorial, i made it by myself. i'm not sure if i invented it or not, but i did figure it out how i would want to make one.
akár hiszitek akár nem, ezt nem egy útmutató alapján készítettem, hanem magam a saját ötletem alapján. nem biztos hogy én találtam fel, de az igen, hogy én találtam ki hogyan is akarnám megcsinálni.

blue flower pedant - kék virág medál


green-gold pedant - zöld-arany medál


red lace pedant - vörös csipke medál


heart variations - szív variációk



bead ball - gyöngy gömb

No comments:

Post a Comment