Tuesday, December 28, 2010

m.r. : plushes - plüssök

i think that this will be the last post that i make in this year. tho i have many more pics to upload, i decided to get over with the posts, and later i will put up the last pics. sorry, but lately i just can not take the time with my pc.
anyway this post is about all kinds of plushes i made. don't forget to check back later for the pics, and take note that i updated, and will update all the m.r. posts with some new stuff.


úgy hiszem ez lesz az utólsó bejegyzésem ebben az évben. bár még sok képet kell feltöltsek, úgy döntöttem, hogy túlesek a bejegyzéseken, és késöbb teszem fel a képeket. bocsi, de mostanában nem nagyon tudok időt fordítani a gépemre.
akárhogyis, ez a bejegyzés mindenféle plüssökről fog szólni amiket mostanában csináltam. ne felejtsetek el késöbb visszanézni a feltöltött képekért, és az új cuccokért amikkel kiegészítettem az m.r.-el ellátott bejegyzéseimet.


i made mostly food plushes, and mostly japanese foods. of course i made other plushes as well. there are 2 cathegories of food plushes: the ones with faces, these are the cute ones, and the ones without faces, these are ordinary ones. and why did i do this? i wanted a bento(lunchbox) with and without faces.
főleg étel plüssöket készítettem, és abból is főleg japán ételeket. természetesen más plüssöket is készítettem. két kategória van az étel plüssök közt: azok amiknek arca van, ezek az aranyosak, és azok amiknek nincs arca, ezek a simák. és miért csináltam így? szerettem volna egy olyan bentot(ételdobozt) aminek van és aminek nincs arca.

the cute ones - az aranyosak

japanese chef octopus - japán szakács polip

the story behind this one is that i saw a drawing of an octopus in an anime and fell in love, so i wanted to make this one. it has 8 legs, this is the octopus they make takoyaki out of in japan. truth to be told, to make the legs was a patiance game.
emögött az a történet rejtőzik, hogy egy anime-ben láttam egy rajzot egy polipról és beleszerettem, tehát mindenképpen megakartam csinálni. 8 lába van, ez az a polip amiből a takoyaki készül japánban. őszintén szólva a lábak elkészítése türelempróba volt.

onigiri variations - onigiri variációk




tempura


mochi


dango


the ordinary ones - a simák

donut - fánk


onigiri


tempura


sushi


temaki


mochi


tofu


pocky

No comments:

Post a Comment