Friday, December 17, 2010

m.r. : jewlery - ékszerek

this is the jewlery post in the mass releases. you will see that i used many materials, and so this post could be in many crafts, but i just wanted to gather all the jewlery here. tho in the beadcraft and wirecraft you could see pedants that would fit here, i decided to leave them be where they are now. oh, yeah, take note that all the mass releases will be updated with new things, so do check back to take a look at them.

ez itt a tömegbejegyzések ékszerek bejegyzése. látni fogjátok, hogy sok féle alapanyagból dolgoztam, így ezeket a munkákat több korábbi bejegyzésbe is betehettem volna, de úgy gondoltam, hogy legyenek egy helyen az ékszerek. ugyanakkor a gyöngymunkában és a drótmunkában voltak medálok amiket ide is tehettem volna, de úgy döntöttem hogy azok inkább maradjanak az eddigi helyükön. ja és még valami, minden tömegbejegyzés bővülni fog új dolgokkal, szóval időről időre nézzétek végig őket ismét az új cuccokért.

crocheted necklace - horgolt nyaklánc

beads and wire, and it's really crocheted!
gyöngyök és drót és tényleg horgolt!

zig zag necklace - zig zag(cikk cakk) nyaklánc

beaded necklace, in ocean blue colors.
gyöngyfűzött nyaklánc, oceánkék színekben.

"elegant" bracelet - "elegáns" karkötő


satin cord beaded.
szatén fonal gyöngyözve.

"elegant" pedant - "elegáns" medál


celtic twin pentaradial knot necklace - kelta(iker 5végű csillag)csomózott nyaklánc


before: chinese knots, worm - elötte: kínai csomózás, hernyó


after: chinese knots, butterfly - utána: kínai csomózás, pillangó

the thing is, that i created these from the dragonfly knots.
az igazság az hogy a szitakötő csomókkal variáltam.

lady white sett(necklace, bracelet, brosh) - (a fehér hölgy) szett(nyaklánc, karkötő, bross)


lady blue sett (a kék högy) szett


lady green sett - (a zöld hölgy) szett


lady gold sett - (az arany hölgy) szett


"brown cutie" - "édes barna"


remember the madame red bracelet and brosh? well, that was made of a rough silky fabric with 3 d colors, so i had to name it "madame". this time, i used 100% polyester for the silky feel, so i had to name it "lady". following this series the "cutie" product is made of something similar to silk, but the feel is a bit more finer, thus the name "cutie". so to say, the difference in these products are the fabric they are made of, even tho they are made with the same pattern and technique. the "madams" are a bit harder and rough, as to say that comes with age, the "ladies" are pure and thin, and the "cuties" are fine and innocent. that was my idea.
emlékeztek a madame red karkötőre és brossra? nos, azt egy dúrva selyemhatású anyagból készítettem aminek 3 d színei voltak, ezért csak "madame"-nak nevezhettem el. ez úttal 100% poliésztert használtam a selyem érzet érdekében, ezért kellett elnevezzem "hölgy"-nek. ha ezt a sorozatot követjük az "édes" termékem valami selyemhez nagyon hasonló anyagból készült, de az érzés kicsit finomabb, ezért lett "édes". hogy úgy mondjam, a különbség a termékek közt az anyag amiből készültek, annak ellenére különböznek, hogy ugyanazzal a technikával és ugyanazon sémával készültek. a "madame"-ok kicsit keményebbek, mintha csak az évek tennék velük, a "hölgy"-ek tiszták és vékonyak, és az "édes"-ek finomak és ártatlanok. ez volt a gondolatmenetem.

white silk bracelet - fehér selyem karkötő


silky white-gold, and silky green bracelet - selyem fehér-arany, és selyem zöld karkötő


shibori silk flower brosh - shibori selyemvirág bross



color balls
 - színes labdák


pattern balls - mintás labdák

well, the idea comes from a site i saw once, i made some balls of fabric and then i put them in ...tights.
nos, az ötlet egy honlapról jön amit egyszer láttam, csináltam pár anyagból labdát és beletettem egy ...harisnyába.

puffy bracelet - dundi karkötő
some leftover polar fabric i cut up.
egy kis megmaradt polár anyag amit feldaraboltam.

rainbow bracelet - szivárvány karkötő

i made this of colored paper and laminated them in one line.
színes papírból csináltam amit sorbarendezve lelamináltam.

cupcake pedants - muffin medálok


retro pedants - retró medálok

No comments:

Post a Comment